fashion software
designed for succes

Adanti flinke stappen vooruit met software van OSL Europe

‘STYLEman heeft ondernemen voor ons gemakkelijker gemaakt en daarvan profiteren ook onze relaties. STYLEman is webbased, waardoor je overal ter wereld kunt inloggen. Eén druk op de knop geeft toegang tot alle functionaliteiten, daar word ik blij van!’ Natasja Koppen, manager operationele zaken.

adanti_logo 370x210 transparant.png

Al ruim 40 jaar is Adanti actief als agent en importeur van luxe handgemaakte Italiaanse schoenen. In die jaren heeft de onderneming een solide reputatie opgebouwd, gebaseerd op kwaliteit en een passie voor luxe en trendy loopcomfort. Door consequent te kiezen voor distributie via een select aantal speciaalzaken, heeft Adanti van het begin af aan een hoge mate van exclusiviteit kunnen garanderen. En dat is zo gebleven tot op de dag van vandaag. De merken die op de markt worden gebracht via Gruppo Adanti zijn: Giorgio / Mauro Teci / Evaluna / Dyva / Walk in the Park / Evio Zanon.

STYLEman is webbased, waardoor je overal ter wereld kunt inloggen. Eén druk op de knop geeft toegang tot alle functionaliteiten, daar word ik blij van!’ zegt Natasja Koppen, manager operationele zaken bij Gruppo Adanti. ‘Voorheen werkten we met een niet-gebruiksvriendelijk Duits programma. Op zoek naar een alternatief vond ik via internet de mooie website van OSL Europe. We nodigden Mats Dekker uit voor een demonstratie van STYLEman en waren direct enthousiast. De implementatie is perfect verlopen. Wij vulden de Excel-layouts die OSL had aangeleverd, waarna OSL alle statische data voor ons in STYLEman inlas. STYLEman was hiermee direct gebruiksklaar. Alle orders worden nu verwerkt in STYLEman en rechtstreeks naar de fabriek gestuurd. Rapporten draaien we tegenwoordig snel en moeiteloos. De helpdesk van OSL is fantastisch, wat we ook vragen, de medewerkers zijn altijd vriendelijk en behulpzaam.’

Natuurlijk vergde de overstap naar STYLEman enige omschakeling. ‘Een schoen in verschillende uitvoeringen heeft nu ook verschillende artikelnummers. Het was even wennen. We draaien nu zelf barcodestickers, hierdoor kunnen wij tijdens de verkoop de schoen scannen en daarna de kleur kiezen. Dit werkt snel en effectief. Op de orderbevestigingen voor de klant staan ook netjes de foto’s van onze modellen. Onze boekhouding doen we nog niet via STYLEman, we wilden niet in één keer alles veranderen. In de toekomst sluit ik echter niet uit dat we dit wel gaan doen. Momenteel ligt onze focus op de lancering van onze B2B webshop, een integraal onderdeel van STYLEman. Met de inlogcodes die de winkeliers krijgen, kunnen zij zelf orders invoeren.’

STYLEman heeft ondernemen voor ons gemakkelijker gemaakt en daarvan profiteren ook onze relaties. Een super fijn programma.’ Natasja Koppen, manager operationele zaken bij Gruppo Adanti.

Deel de pagina via: